loading...

آس چارتر

بازدید : 0
چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 زمان : 12:26

ماسوله کجاست؟

شهر ماسوله در جنوب غربی استان گیلان و در فاصله ۶۰ کیلومتری شهر رشت در بخش سردار جنگل فومن واقع شده است. ماسوله با شهر فومن تنها ۳۵ کیلومتر و با شهر ماکلوان، حدود ۲۰ کیلومتر فاصله دارد. این شهر از سمت شمال به شهرستان ماسال، از سمت جنوب به طارم علیا در استان زنجان، از سمت شرق به جلگه شهر فومن و از سمت غرب به شهرستان خلخال در استان اردبیل می‌رسد. فاصله مرکز ماسوله تا مرز استان زنجان حدود ۲ کیلومتر و تا محدوده استان اردبیل یعنی منطقه گیلوان، حدود ۱۰ کیلومتر است. در ادامه با آس چارتر، ارائه کننده بهترین بلیط ارزان چارتری رشت همراه باشید.

معماری روستای ماسوله

چیزی که از دور نظرها را درگیر خود می کند، گلدان های شمعدانی رنگارنگی هستند که خانه های پلکانی ماسوله را آراسته کرده اند و هارمونی زیبایی به آن ها داده اند. خانه های ماسوله به سبکی ساخته شده اند که روی همدیگر قرار گرفته اند و پشت بام خانه پایینی، حیاط خانه بالایی یا معبر کوچه به حساب می آید. این سبک معماری توانسته توجه گردشگران داخلی و خارجی را به خود جلب کند و همه ساله میزبان خیل عظیمی از خریداران بلیط هواپیما گیلان باشد. این خانه های ۲ طبقه شامل ۲ بخش زمستان نشین و تابستان نشین هستند و به در و پنجره های چوبی و ارسی مزین شده اند و شیشه های رنگی برخی از پنجره ها به شکل زیبایی خودنمایی می کنند. خانه های ماسوله برای اینکه در مه بهتر دیده شوند به رنگ زرد درآورده شده اند.

تفریح در روستای ماسوله

روستا یا شهرک ماسوله با تمام جاذبه هایی که دارد دلخوشی های کوچک و بزرگی برای علاقه مندان مهیا کرده که این دلخوشی ها طیف گسترده ای از علایق بازدیدکننده ها را پوشش می دهند؛ اگر طرفدار کوهنوردی باشید می توانید صبح زود دل به طبیعت اطراف روستای ماسوله بزنید یا اگر استراحت و دورهمی را ترجیح می دهید در فضاهای سرسبز و بکر ماسوله بساط پیک نیک را پهن کنید. ساعاتی از روز را به بازارگردی و خرید یکی از آن عروسک های دستباف یا چموش های رنگی بگذرانید و هنر دست محلی های ماسوله را ببینید و زمانی که احساس گرسنگی کردید به یکی از کافه ها و رستوران های متعدد آن بروید و در پایان برای اینکه خاطره سفر به ماسوله و خرید بلیط هواپیما گیلان را ابدی سازید یکی از لباس های رنگارنگ سنتی را اجاره کنید و با آن عکس های یادگاری بگیرید. با استفاده از سامانه آنلاین بلیط چارتری هواپیما تهران رشت آس چارتر می توانید آسوده و با خیالی راحت سفر کنید.

بازدید : 6
دوشنبه 24 ارديبهشت 1403 زمان : 13:28

دسترسی به معبد آناهیتا کرمانشاه

اگر قصد دارید به بازدید از معبد آناهیتا بروید، باید در ابتدا به شهر کنگاور در ۹۴ کیلومتری شهر کرمانشاه خود را برسانید و از آنجا به مرکز شهر کنگاور و خیابان شهدا رفته و با استفاده از تاکسی های مخصوصی که در این محل وجود دارد به معبد آناهیتا بروید. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط هواپیما تهران کرمانشاه را به راحتی از این سامانه دریافت نمایید.

میدان ساعت تبریز

تبریز یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی که مرکز این استان می باشد و بزرگترین شهر شمال غربی ایران بشمار می رود، تبریز دارای تاریخچه غنی می باشد و جاذبه‌ های تاریخی و گردشگری زیادی دارد، قدمت تاریخی این شهر به حدود 4500 سال پیش باز می گردد و آثار باستانی با قدمت های طولانی از هزاره دوم پیش از میلاد و دوران ایران باستان در خود جای داده است. در این مقاله قصد داریم به معرفی میدان ساعت که از تاریخی ترین جاهای تاریخی در شهر تبریز که در این مقاله به معرفی آن خواهیم پرداخت با ما تا پایان این مقاله همراه باشید. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط هواپیما در شهر مشهد می باشد.

بازدید : 2
يکشنبه 23 ارديبهشت 1403 زمان : 16:14

آبشار اشکفت سلمان ایذه

در بالای غار اشکفت آبشاری وجود دارد که در فصولی که بارندگی زیاد است می توانید به دیدن این آبشار زیبای صخره ای بروید و از دیدن این منظره ی زیبا لذت ببرید. با رزرو بلیط هواپیما چارتر مشهد دزفول از سامانه آس چارتر از مزایا و تخفیفات ویژه ای برخوردار شوید.

بام اشکفت سلمان ایذه

وجود چشمه های زلال و سرسبزی بکر این منطقه و مناظر چشم نواز این منطقه از بالای این دره که درون آن غار قرار گرفته است بسیار منحصر بفرد و جذاب می باشد، دیدن تمام شهر از بالاترین نقطه در این منطقه چشم هر بیننده‌ای را مات و مبهوت خود می کند که به این منطقه بام ایذه می گویند که نمای شگفت‌انگیزی از شهر ایذه در پیش روی شماست.

پارک اکشفت سلمان ایذه

یکی از جاذبه های دیدنی و تفریحی در نزدیکی غار اشکفت پارک و تفرجگاه طبیعی می باشد که بسیاری از مردم مردم بومی و محلی این استان برای تفریح در آخر هفته ها و روزهای تعطیل به این پارک بزرگ می آیند، این پارک فضای مناسبی برای استراحت و تفریح می باشد.

تالاب میانگران ایذه

از دیگر جاهای دیدنی در اطراف این غار تالاب میانگران است، این تالاب جزو بزرگ ‌ترین تالاب‌های کشور محسوب می شود. مساحت این تالاب حدود ۲۴۰۰ هکتار دارد. تالاب میانگران دارای اکوسیستمی غنی از گیاهان همچون خارشتر، یونجه، شنبلیله، شتی، پاوکده و گیاهان مرتعی و جانورانی نظیر: تنجه، آنقوت، اردک نوک‌ پهن، سرسبز، خوتکا، اردک مرمری، اردک سرسفید، غازپیشانی سفید کوچک، فلامینگو، گاو چرانک، لک لک سفید، لک لک سیاه، باکلان و حواصیل خاکستری است. در بازدید از غار اشکفت می توانید به بازدید از این تالاب در 15 کیلومتری این شهرستان نیز دیدن نمایید.

بازدید : 2
يکشنبه 23 ارديبهشت 1403 زمان : 11:50

روستای سراب کلان

از مکان های بسیار دیدنی ایلام می توان به روستای سراب اشاره نمود که در 55 کیلومتری ایلام قرار دارد این روستا اب و هوایی بسیار خوب و جنگلی زیبا دارد.

دره ییلاقی هفت آباد

اگر دنبال طبیعتی زیبا و فوق العاده هستید پیشنهاد ما به شما دره ییلاقی هفت اباد است که این دره از روستای جعفراباد که در 30 کیلومتری ایلام قرار دارد شروع می شود و تا ارتفاعات طولاب ادامه دارد.

تنگه رازیانه

تنگه رازیانه تنگه ای عمیق، باریک و دارای مناطق بسیار جذابی است که در نزدیکی روستای چنارباشی است و مکان عالی برای تفریح و گشت و گذار است.

کوه چمن گیر

این کوه در 22 کیلومتری جنوب شرقی ایلام قرار دارد و ارتفاع ان نزدیک به 2600 متر است معمولا افراد زیادی برای تفریح و کوهنوردی به کوه چمن گیر می روند.

کوه آهوران

این کوه در فاصله 83 کیلومتری از ایلام و دارای ارتفاعی به 2120 متر می باشد. اس چارتر این امکان را به شما می دهد تا کمتر از سه دقیقه بتوانید خرید بلیط هواپیما تهران ایلام را انجام بدهید.

غارکنا تاریکه

این غار به دلیل سرمایی که دارد حتی در انجا نمی توانید یک موجود زنده پیدا کنید که زندگی کند، غارکنا تاریکه در 35 کیلومتری جاده ایلام به سمت دره شهر و در نزدیکی روستای پاکل قرار دارد این جاذبه گردشگری بسیار هیجان انگیز است.

تفرجگاه تجریان

تجریان منطقه ای خوش اب و هوا در استان ایلام بوده است که در 20 کیلومتری جاده چوار و منطقه ای به اسم مورت و بولی قرار دارد.

بازدید : 3
شنبه 22 ارديبهشت 1403 زمان : 17:44

جزیره هرمز

جزیره هرمز، جزیره ای بسیار زیبا و دیدنی های بی شمار دارد که مجذوب ان خواهید شد در این مطلب از اس چارتر قصد داریم تا شما را با جزیره رنگارنگ هرمز اشنا کنیم همچنین می توانید بلیط چارتری شیراز بندرعباس را از سایت اس چارتر تهیه کنید.

معرفی جزیره هرمز

هرمز در 8 کیلومتری بندرعباس و در شرق جزیره قشم واقع شده است که بخاطر موقعیت جغرافیایی ان و مجاورت با تنگه هرمز ان را کلید خلیج فارس می نامند. تنگه هرمز به شکل بیضی شکل و گنبدی نمکی است، تنگه هرمز به دلیل موقعیت ان در طول تاریخ از نظر راهبردی و بازرگانی از اهمیت خاصی برخوردار می باشد.

تاریخچه هرمز

هرمز اسم بندری معتبر در رود میناب با خلیج فارس بوده است اکنون میناب بر روی این خرابه ها ساخته شده است، هرمز قدیم در اوایل عهد مغول قاجار تجارت بسیار پر رونقی داشته است هنگامی که مغولان در سال 700 هجری حمله کردند مردم شهر هرمز ابتدا به جزیره قشم و بعد به جزیره هرمز که در ان زمان زرون (معرب آن جرون که بعدها نام بندری در محل بندرعباس کنونی شد و به تلفظ پرتغالی بندر گمبرون خوانده شد) این نام را داشت مهاجرت کردند و شهری در انجا ساختند و به یاد شهر قدیم هرمز خود نام او را هرمز گذاشتند.

در طی گذر زمان این شهر نام خود را به همه جزیره داد و بندر جرون ( گمبرون بعدی ) نام خود را از ان گرفت. هرمز به دلیل عظمت زیاد دو قرن بعد و تا زمانی که توسط پرتغالی ها اشغال شد مرکز ولایات خلیج فارس از جمله بحرین بوده است. در سال 1632 میلادی شاه عباس جزیره هرمز و سواحل جنوبی ایران در خلیج فارس را از اشغال پرتغالی ها خارج کرد و شهر های هرمز و گمبرون را تخریب کرد و بندرعباس فعلی را بر روی خرابه های گمبرون استوار کرد. امروزه هرمز به هیچ عنوان رونق زمان گذشته را ندارد. شما می توانید بلیط چارتر تهران بندرعباس خود را از سایت اس چارتر دریافت نمایید.

بازدید : 2
پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403 زمان : 12:39

- هتل آسمان، تنها رستوران گردان شهر اصفهان

اگر می‌خواهید اصفهان را از بالا تماشا کنید، چشم بگردانید و زاینده‌رود و تمام شهر را از ارتفاع ببینید، اقامت در هتل آسمان بهترین انتخاب است. این هتل ۱۳ طبقه دارد و دارای امکانات بسیاری از جمله استخر، سونا و سالن ورزش است.

با اقامت در این هتل در دل بافت تاریخی اصفهان خواهید بود. به دیدنی‌های شهر و مراکز خرید نزدیک هستید و می‌توانید با پیاده‌روی خود را به آن‌ها برسانید. کمتر از ده دقیقه تا میدان نقش جهان، پل خواجو، چهلستون و محله‌ی قدیمی جلفا راه دارید.

دلیل دیگر برای محبوبیت هتل آسمان، وجود رستوران گردان است که در طبقه‌ی آخر قرار دارد و نظیرش در اصفهان دیده نمی‌شود. این رستوارن علاوه‌بر ارائه غذاهای باکیفیت، نمایی ۳۶۰ درجه از کل شهر را به نمایش می‌گذارد.

آدرس هتل: اصفهان، خیابان مطهری، مقابل پل فلزی

این هتل پنج ستاره است و ۹۳ اتاق دارد.

امکانات هتل: لابی، آسانسور، کافی شاپ، صندوق امانات، نمازخانه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، تاکسی سرویس، لاندری، ماهواره، استخر، سونا و جکوزی، اعلام حریق، کافی نت، خود پرداز، اینترنت، پاورسوییچ، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سرویس اتاق، رستوران: ظرفین ۱۲۰ نفر، پارکینگ: ظرفیت ۳۸ خودرو، اینترنت در لابی: رایگان، اینترنت در اتاق: دارد. می توانید ارزان ترین بلیط هواپیما چارتری اصفهان را از آس چارتر تهیه کنید.

بازدید : 2
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 زمان : 15:45

لاهور پاکستان

پاکستان یکی از کشورهای جنوب آسیا که مساحتی حدود ۸۰۳۹۴۳ کیلومتر مربع دارد، اسلام اباد مرکز این کشور است، پاکستان پنجمین کشور دنیا از نظر جمعیت است. در این کشور اقوام مختلفی همچون پنجابی، سندی، پشتون،‌ بلوچی و مهاجر زندگی می کنند، این دارای زبان های مختلف پنجابی، سندی، ساراکی، پشتو، بلوچی، هندکو و براهویی است که رسمی ترین آنها زبان اردو می باشد. کشور پاکستان از لحاظ جغرافیایی از قسمت غرب با کشورمان ایران همسایه است و همچنین از شمال با افغانستان و چین، از شمال غربی با افغانستان، از شمال شرقی و مشرق با هند نیز همسایه است و و از جنوب و جنوب غربی نیزبه دریای عمان منتهی می شود. این کشور دارای شهرهای زیادی می باشد و که هرکدام از آنها دارای جاذبه های تاریخی و طبیعی بسیار زیادی می باشد. در ادامه آس چارتر قصد دارد به معرفی یکی از شهرهای پاکستان به نام لاهور بپردازد تا پایان این مقاله همراه ما باشید. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین زمان و کمترین هزینه بتوانید بلیط هواپیما ارزان خارجی تهران لاهور را به راحتی از این سامانه دریافت نمایید.

بازدید : 2
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 زمان : 16:23

آرامگاه شیخ طوسی نجف

شیخ طوسی یکی از مشاهیر فقهای امامیه و بنیان‌ گذار حوزه علمیه نجف که در سن 23 سالگی از خراسان به عراق عزیمت کرد و 5 سال شاگرد شیخ مفید بود و بعد ها در نجف حوزه علمیه را تشکیل داد و خود به تدریس علوم دینی پرداخت و در سال 460 قمری درگذشت. بعد از مرگش در خانه اش دفن شد، اين مکان پس از مدتی تبديل به مسجدی گرديد که طی ده قرن گذشته يکی ازمراکز تدريس حوزه نجف شمرده می شود و هم اکنون مسجد شیخ طوسی یکی از مساجد مشهور نجف است و همچنین آرامگاه محمدمهدی طباطبایی معروف به بحر العلوم نیز می باشد. برای سفر به نجف می توانید بلیط چارتر هواپیما مشهد نجف از سایت آس چارتر تهیه نمایید.

مسجد سهله نجف

یکی از اماکن مقدس و زیارتی در نجف مسجد سهله است که در شرق شهر نجف و در 10 کیلومتری شمال شرقی حرم امام علی (ع) قرار دارد و یکی از 4 مسجد معروف و مهم در نجف و یکی از مساجد منتسب به امام زمان (ع) است که در قرن اول قمری ساخته شده است، مسجد سهله به عنوان يكی از مساجد بسيار با فضيلت كوفه عبادتگاه و منزلگاه بسياری از پيامبران از جمله حضرت ابراهيم، حضرت ادريس و حضرت خضر (ع ) و همچنين جايگاه بعضی از امامان شيعه مثل امام سجاد و امام صادق ع بوده است که در بعضی از بخش های این مسجد محراب هایی نیز به نام این امامان ساخته شده است. مسجد سهله كه با نام‌های ديگری از جمله مسجد سهيل، بنی ظفر و عبدالقيس هم شناخته می ‌شود. معماری مسجد سهله، تقريبا مستطيل با طول 140 متر، عرض 125 متر و مساحتی بالغ بر 17 هزار و 500 مترمربع و صحن مسجد به ابعاد 125 و 140 متر با ديواری به طول 22 متر است.

مسجد کوفه نجف

یکی از اماکن مذهبی در نجف مسجد کوفه می باشد که در نزدیکی نجف واقع شده است، این مسجد در نزد شیعیان یکی از چهارمین مساجد بزرگ و مهم اسلام بعد از مسجد الحرام ، مسجد النبی و مسجد الاقصی محسوب می شود.. مسجد کوفه از همان ابتدای تاسیس ، یکی از مراکز فرهنگی شهر به شمار می رفت. هنگامی که امام علی (ع) در سال 36 هجری قمری وارد کوفه شد، ابتدا به مسجد کوفه رفت و در آنجا برای مردم سخنرانی کرد. و همانطور که میدانید در تاریخ ۲۱ رمضان بر اثر ضربه ای که در محراب این مسجد بر فرق مبارک ایشان خورده است به شهادت رسیده است. همچنین مزارهایی از شخصیتها و بزرگان در مسجد کوفه و اطراف آن وجود دارد که از جمله آن می‌توان به مرقد میثم تمار ، مرقد مسلم بن عقیل و مختار ثقفی و همچنین قبر مسلم بن عقیل، نماینده و سفیر امام حسین (ع) به کوفه، نیز در سمت شرق مسجد کوفه قرار دارد. از دیگر قبورامامان و سادات که در نزدیکی آن قرار دارد، قبرهای عاتکه و سکینه، دختران امام حسین ع می باشد.

بازدید : 3
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 زمان : 13:33

چه وسایلی برای سفر به روستای سنگان مورد نیاز است ؟

شما در هر زمان که بخواهید به این روستا سفر کنید باید بدانید که چه وسایلی باید همراه خود داشته باشید به عنوان مثال اگر برای فصل زمستان بخواهید بروید به این روستا باید یخ شکن ، گتر و لباس گرم همراه خود داشته باشید و اگر بخواهید در فصل تابستان به این روستا سفر کنید بایستی کوله پشتی سبک قابل حمل ، کفش مخصوص پیاده روی ، همراه خود داشته باشید ، شما می توانید بلیط لحظه اخری زابل تهران خود را با استفاده از سایت اس چارتر تهیه کنید و سفر لذت بخشی داشته باشید.

مسیر دسترسی روستای سنگان

از سمت تهران به سنگان اگر بخواهید بروید چیزی حدود 40 دقیقه راه است که از طریق جاده امام زاده داوود با خودروی شخصی راه دارد همچنین شما می توانید از جاده کوهسار که مسیر رسیدن به روستای سنگان است استفاده کنید.

روستا و ابشار سنگان چه امکاناتی دارند ؟

از امکانات این روستا می توانیم به سرویس بهداشتی ، فروشگاه ، رستوران ، اشاره کنیم بایستی بدانید که در مسیر دسترسی به ابشار و محدوده ان هیچ گونه امکانات دیگری وجود ندارد.

بازدید : 3
يکشنبه 16 ارديبهشت 1403 زمان : 12:32

آشنایی با مرکز خرید فروم استانبول

مرکز خرید فروم استانبول یک پکیج کامل برای گذارندن تفریحات است، این مرکز خرید در کنار مغازه ها، امکانات دیگر تفریحی چون، بزرگ ترین اکواریوم استانبول و سر زمین لگو دارد. برای خرید از این مرکز می توانید بلیط چارتری شیراز استانبول را از سایت اس چارتر خریداری نمایید.

درباره ی مرکز خرید فروم

مرکز خرید فروم مساحتی حدود 500 هزار متر مربع دارد که به همین دلیل در بین دیگر مراکز بسیار محبوب شده است. در این مرکز خرید برند هایی حدود 286 برند ترکی و خارجی چون دکتلون، آیکیا زارا، منگو، نایک، مارکس اند اسپنس، آدیداس موجود می باشد.

همچنین موفق به کسب نشان استاندارد ایزو در بین مراکز خرید ترک شده است. خبر خوب برای عاشقان خرید این است که نمی توان یک روزه این مرکز را تمام کرد، برند هایی که دنبالشان هستید و نتوانستید پیدا کنید در این مرکز خرید یافت می شوند. فروم بزرگ ترین مرکز خرید نه تنها در ترکیه بلکه در قاره اروپا محسوب می شود.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 64
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 17
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 13
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 102
  • بازدید ماه : 435
  • بازدید سال : 1123
  • بازدید کلی : 1123
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی