loading...

آس چارتر

بازدید : 0
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 زمان : 16:23

آرامگاه شیخ طوسی نجف

شیخ طوسی یکی از مشاهیر فقهای امامیه و بنیان‌ گذار حوزه علمیه نجف که در سن 23 سالگی از خراسان به عراق عزیمت کرد و 5 سال شاگرد شیخ مفید بود و بعد ها در نجف حوزه علمیه را تشکیل داد و خود به تدریس علوم دینی پرداخت و در سال 460 قمری درگذشت. بعد از مرگش در خانه اش دفن شد، اين مکان پس از مدتی تبديل به مسجدی گرديد که طی ده قرن گذشته يکی ازمراکز تدريس حوزه نجف شمرده می شود و هم اکنون مسجد شیخ طوسی یکی از مساجد مشهور نجف است و همچنین آرامگاه محمدمهدی طباطبایی معروف به بحر العلوم نیز می باشد. برای سفر به نجف می توانید بلیط چارتر هواپیما مشهد نجف از سایت آس چارتر تهیه نمایید.

مسجد سهله نجف

یکی از اماکن مقدس و زیارتی در نجف مسجد سهله است که در شرق شهر نجف و در 10 کیلومتری شمال شرقی حرم امام علی (ع) قرار دارد و یکی از 4 مسجد معروف و مهم در نجف و یکی از مساجد منتسب به امام زمان (ع) است که در قرن اول قمری ساخته شده است، مسجد سهله به عنوان يكی از مساجد بسيار با فضيلت كوفه عبادتگاه و منزلگاه بسياری از پيامبران از جمله حضرت ابراهيم، حضرت ادريس و حضرت خضر (ع ) و همچنين جايگاه بعضی از امامان شيعه مثل امام سجاد و امام صادق ع بوده است که در بعضی از بخش های این مسجد محراب هایی نیز به نام این امامان ساخته شده است. مسجد سهله كه با نام‌های ديگری از جمله مسجد سهيل، بنی ظفر و عبدالقيس هم شناخته می ‌شود. معماری مسجد سهله، تقريبا مستطيل با طول 140 متر، عرض 125 متر و مساحتی بالغ بر 17 هزار و 500 مترمربع و صحن مسجد به ابعاد 125 و 140 متر با ديواری به طول 22 متر است.

مسجد کوفه نجف

یکی از اماکن مذهبی در نجف مسجد کوفه می باشد که در نزدیکی نجف واقع شده است، این مسجد در نزد شیعیان یکی از چهارمین مساجد بزرگ و مهم اسلام بعد از مسجد الحرام ، مسجد النبی و مسجد الاقصی محسوب می شود.. مسجد کوفه از همان ابتدای تاسیس ، یکی از مراکز فرهنگی شهر به شمار می رفت. هنگامی که امام علی (ع) در سال 36 هجری قمری وارد کوفه شد، ابتدا به مسجد کوفه رفت و در آنجا برای مردم سخنرانی کرد. و همانطور که میدانید در تاریخ ۲۱ رمضان بر اثر ضربه ای که در محراب این مسجد بر فرق مبارک ایشان خورده است به شهادت رسیده است. همچنین مزارهایی از شخصیتها و بزرگان در مسجد کوفه و اطراف آن وجود دارد که از جمله آن می‌توان به مرقد میثم تمار ، مرقد مسلم بن عقیل و مختار ثقفی و همچنین قبر مسلم بن عقیل، نماینده و سفیر امام حسین (ع) به کوفه، نیز در سمت شرق مسجد کوفه قرار دارد. از دیگر قبورامامان و سادات که در نزدیکی آن قرار دارد، قبرهای عاتکه و سکینه، دختران امام حسین ع می باشد.

بازدید : 1
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 زمان : 13:33

چه وسایلی برای سفر به روستای سنگان مورد نیاز است ؟

شما در هر زمان که بخواهید به این روستا سفر کنید باید بدانید که چه وسایلی باید همراه خود داشته باشید به عنوان مثال اگر برای فصل زمستان بخواهید بروید به این روستا باید یخ شکن ، گتر و لباس گرم همراه خود داشته باشید و اگر بخواهید در فصل تابستان به این روستا سفر کنید بایستی کوله پشتی سبک قابل حمل ، کفش مخصوص پیاده روی ، همراه خود داشته باشید ، شما می توانید بلیط لحظه اخری زابل تهران خود را با استفاده از سایت اس چارتر تهیه کنید و سفر لذت بخشی داشته باشید.

مسیر دسترسی روستای سنگان

از سمت تهران به سنگان اگر بخواهید بروید چیزی حدود 40 دقیقه راه است که از طریق جاده امام زاده داوود با خودروی شخصی راه دارد همچنین شما می توانید از جاده کوهسار که مسیر رسیدن به روستای سنگان است استفاده کنید.

روستا و ابشار سنگان چه امکاناتی دارند ؟

از امکانات این روستا می توانیم به سرویس بهداشتی ، فروشگاه ، رستوران ، اشاره کنیم بایستی بدانید که در مسیر دسترسی به ابشار و محدوده ان هیچ گونه امکانات دیگری وجود ندارد.

بازدید : 1
يکشنبه 16 ارديبهشت 1403 زمان : 12:32

آشنایی با مرکز خرید فروم استانبول

مرکز خرید فروم استانبول یک پکیج کامل برای گذارندن تفریحات است، این مرکز خرید در کنار مغازه ها، امکانات دیگر تفریحی چون، بزرگ ترین اکواریوم استانبول و سر زمین لگو دارد. برای خرید از این مرکز می توانید بلیط چارتری شیراز استانبول را از سایت اس چارتر خریداری نمایید.

درباره ی مرکز خرید فروم

مرکز خرید فروم مساحتی حدود 500 هزار متر مربع دارد که به همین دلیل در بین دیگر مراکز بسیار محبوب شده است. در این مرکز خرید برند هایی حدود 286 برند ترکی و خارجی چون دکتلون، آیکیا زارا، منگو، نایک، مارکس اند اسپنس، آدیداس موجود می باشد.

همچنین موفق به کسب نشان استاندارد ایزو در بین مراکز خرید ترک شده است. خبر خوب برای عاشقان خرید این است که نمی توان یک روزه این مرکز را تمام کرد، برند هایی که دنبالشان هستید و نتوانستید پیدا کنید در این مرکز خرید یافت می شوند. فروم بزرگ ترین مرکز خرید نه تنها در ترکیه بلکه در قاره اروپا محسوب می شود.

بازدید : 1
شنبه 15 ارديبهشت 1403 زمان : 15:24

امام زاده زید بازار تهران

امام زاده زید در منطقه جنوب تهران در بازار تهران قرار دارد، نسب امامزاده زید به امام حسن مجتبی (ع) بازمی گردد. این بقعه از لحاظ تاریخی اهمیت زیادی دارد و به عنوان سومین بقعه متبركه تاریخی تهران قلمداد می شود، قدمت این امام زاده به قبل از دوران صفوی می ‌رسد و بخش‌های مختلف امامزاده در زمان‌های مختلف ساخته شده است، این امام زاده صحن و حجره‌های جالبی هم دارد که قدمت آنها به دوران ناصرالدین شاه قاجار می ‌رسد. جالب است بدانید مقبره لطفعلی خان زند، آخرین پادشاه سلسله زندیه نیز در این امام زاده قرار دارد. امام زاده زید تهران در مورخه 30 اردیبهشت ماه سال 1315 به شماره 259 به ثبت ملی رسید.

آدرس امام زاده زید بازار: تهران، خیابان 15 خرداد، بازار بزرگ، خیابان خیاط ها، محوطه امامزاده زید

غار رود افشان تهران

غار رودافشان فیروزکوه از بزرگ ‌ترین غارهای طبیعی و بکر ایران در نزدیکی تهران است، این غار زیبا یکی از جاهای دیدنی که ورودی این غار سومین ورودی بزرگ غارهای ایران بعد از از غارهای اسپهبد خورشید مازندران و غار ایوب کرمان بشمار می رود، که ارتفاع دهانه غار در حدود ۱۲ متر و طول ورودی آن به حدود ۴۰ متر می‌ رسد. غار رودافشان از مجموعه غارهای آهکی در کشور ما است که رسوبات داخل آن در طول میلیون‌ها سال شکل گرفته ‌اند، داخل غار شامل دو دهانه ی ورودی دیگر و سه تالار بزرگ می باشد که هر بخش آن بسیار جذاب و دیدنی می باشد، در بعضی از قسمت ها نردبان فلزی برای عبور قرار داده شده بخار سطح لغزنده که بتوان به راحتی از آن عبور کنید و به تماشای این غار در دل کوه بپردازید، وجود سنگهای بلورین و برخی سنگ های معروف به کلمی این غار را منحصر بفرد و جذاب کرده است از این رو این اثر طبیعی با شماره 12213 در تاریخ 30 تیرماه سال 1384 در فهرست آثار ملی ایران به ثبت ملی رسیده است. توجه داشته باشید برای بازدید از این غار حتما از تجهیزات کاملی برخوردار باشید واز راهنما کمک بگیرید. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط چارتر ارزان هواپیما در مشهد می باشد.

آدرس غار رود افشان: تهران، شهرستان دماوند، روستای رودافشان، غار رودافشان

بازدید : 2
جمعه 14 ارديبهشت 1403 زمان : 16:26

دیدنی های کانچانابوری در تایلند

تایلند از کشورهایی است که گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است، سالانه گردشگران زیادی به این کشور سفر می کنند، تایلند دارای شهرهای جذاب و دیدنی می باشد، یکی از شهرهای گردشگری و توریستی پر جاذبه در تایلند شهر زیبای کانچانابوری است، این شهر از دیدنی ترین شهرهای آسیا است که در 123 کیلومتری غرب شهر بانکوک مرکز تایلند قرار دارد. کانچانابوری بیش از ۳۱ هزار نفرجمعیت دارد، مردم در این شهر اکثر بودایی هستند و تعداد بسیار کمی از این جمعیت مردم این شهر را اقلیت های مسلمان و مسیحی تشکیل داده است، در این مقاله آس چارتر به معرفی شهر کانچانابوری می پردازد، همراه ما تا پایان این مقاله باشید. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط ارزان هواپیما خارجی را از سایت به راحتی دریافت نمایید.

تاریخچه کانچانابوری

تاریخچه کانچانابوری به قرن یازدهم باز می گردد، اما شهر کانچانابوری بعنوان یک پایگاهی دفاعی برای مقابله با حملات احتمالی میانماری‌ها و برای محافظت از مرزهای شرقی پادشاهی در اواخر قرن ۱۸ توسط شاه رامای اول تاسیس گردید، که در طول سلطنت شاه رامای سوم در سال ۱۸۳۳ حدود ۱۶ کیلومتر به ‌سمت جنوب‌ شرقی کشیده شد و شهر کانچانابوری به محل کنونی تغییر مکان داده شد. این شهر یکی از مهم ترین شهرها در آن موقع بود که از لحاظ استراتژیکی در مسیر تجاری بین آیوتایا و برمه قرار داشت، این شهر در طول جنگ جهانی دوم در سال ۱۹۴۲ توسط نیروهای ژاپنی اشغال گردید، در همان زمان خط آهن میانمار به دستور سران ارتش ژاپن توسط زندانیان از اسیران جنگی متفقین ساخته شد که به راه آهن مرگ معروف است، این پل یکی از معروف ترین بناهای تاریخی در این شهر است که بر روی رودخانه کوای قرار دارد.

آب و هوای کانچانابوری

شهر زیبا و گردشگری کانچانابوری دارای آب و هوای گرمسیری خشک و مرطوب می باشد، دمای هوا در طول سال در این شهر ۲۳٫۷ تا ۳۴٫۲ درجه سانتی‌گراد متغیر می باشد، زمستان‌های این شهر نیز بسیار خشک و گرم است و میانگین بارش در کانچانابوری سالانه حدود ۱۰۵۶ میلی‌ متر است.

سوغات کانچانابوری

کانچانابوری علاوه بر جاذبه های گردشگری و طبیعت بی نظیر و دیدنی که دارد، دارای سوغاتی های جذابی نیز می باشد که از این سوغاتی ها می توان به صنایع دستی بامبو، ‌آلات موسیقی تایلندی، پارچه‌های ابریشم تایلندی، سرامیک ‌جات، وسایل برنزی، چترهای آفتابی کاغذی و سنگ‌های قیمتی نظیر یاقوت کبود اشاره نمود، که می توانید آنها را از بازارهای و مراکز خرید این شهر تهیه نمایید، از معروف ترین بازارهای کانچانابوری بازار شبانه کانچانابوری و مرکز خرید رابینسون لایف استایل کانچانابوری می باشد که می توانید به آنها مراجعه کرده و هر آنچه را که می خواهید تهیه نمایید.

بازدید : 5
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 زمان : 15:48

گنج غار شاپور

جالب است بدانید غار شاپور در دوران خود یکی از مراکز فرهنگی و مذهبی مهم بمار می آمد، و در گذشته ها کحلی ها برای در آمان بودن اشیای گرانبهای خود آنها را در غار مخفی می کردند، با این وجود که خود اشیای گرانبهایی را در غار پنهان می کردند بر این باور نیز بودند که در این غار گمجی گرانبها نیز وجود دارد که هنوز به دست نیامده است. با تهیه بلیط هواپیما ارزان لحظه آخری تهران شیراز در سامانه آس چارتر از مزایا و تخفیفات ویژه ای برخوردار شوید.

حوضچه‌ها و آب ‌انبارها غار شاپور

در غار شاپور دو آب‌انبار به فاصله 5 متر از هم در انتهای سمت چپ تالار اول غار قرار دارد که عمق آن حدود 1 متر است، این آب انبارها ابعادی حدود 3 در 4 و 2 در 5 متر دارد، که در آن پله هایی وجود دارد که بتوانید به راحتی به آب دسترسی داشته باشند، آب موجود در این آب انبارها از چکه کردن قطره های آب از سقف غار می باشد که آب ساکنین آنجا را تامین می کرده است، در قسمت چپ آب انبارها یم آبشار سنگی زیبایی وجود دارد، که بخاطر آن گودالی بسیار بزرگ به قطری حدود 100 متر وجود دارد که عمق آن به 30 متر می رسد. حوضچه های موجود در غار نمایانگر این است که این غار سکونتگاهی موقت در آن دوره بوده است.

محل ذبح قربانی در غار شاپور

محل ذبح قربانی نیز از دیگر بخش های این غار می باشد، برای رسین به این بخش باید به انتهای غار رفته و از مسیر پرتگاه عبور کنید، و از گودالی نیز بگذرید و به سمت مسیر سربالایی بروید، بعد از گذر از این مسیرها به دالانی وسیعی خواهید رسید که حدود 40 متر تا سقف، بلندی دارد. در این قسمت در طرف چپ گودال بخشی وجود دارد که صاف و دست‌کند می باشد، این بخش محل ذبح قربانی‌ها می باشد.

بازدید : 6
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 زمان : 12:01

کاخ ملکه تخت جمشید شیراز

کاخ ملکه اولین کاخی است که در تخت جمشید بنا شده و دارای معماری بی نظیری می باشد، این کاخ از مجموع چند ساختمان با طراحی یکسان در کنار هم می باشد و دارای چندین اتاق بزرگ و کوچک است.

کاخ صد ستون تخت جمشید شیراز

کاخ صد ستون از دیگر بخش های تخت جمشید می باشد که حدود 46000 متر مربع دارد و ارتفاع آن حدود 14 متر است.

کاخ شورا تخت جمشید شیراز

از دیگر قسمت های تخت جمشید کاخ تالار مرکزی بنام کاخ شورا می باشد، این قسمت که به مکان گفت و گو با بزرگان معروف است دارای دو سر ستون انسان می باشد که سر انسان نماد تفکر می باشد.

دروازه ملل تخت جمشید شیراز

در قسمت شرقی جلوخان پلکان ورودی یکی دیگر از بخش های تخت جمشید قرار دارد، که به نام دروازه ملل یا دروازه کشورها معروف می باشد، این کاخ کوچک که به کاخ انتظار نیز معروف است، محل عبور به کاخ اپادانا می باشد و بعنوان دارای یک ورودی اصلی و دو خروجی می باشد، در بالای این دروازه ها حدود شش کتیبه میخی وجود دارد، طرحی از فروهر طرح دو گاو سنگی با سر انسانی نیز بر روی این دورازه ها حک شده که می توانید آنها را ببنید.بلیط هواپیما تهران شیراز را از سایت اس چارتر به راحتی کنسلی بگیرید.

بازدید : 8
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 زمان : 15:54

شیراز از دیرباز موردتوجه پادشاهان مختلف بوده است که از شاهان هخامنشی که در اطراف این شهر پایتخت خود را انتخاب نموده‌اند تا پادشاهان زندیه که خود شهر شیراز را به‌عنوان پایتخت ایران برگزیدند که از دور زندیه در شیراز آثار تاریخی و هنری فراوانی به‌جای‌مانده از جمله بازار وکیل، حمام وکیل، مسجد وکیل، ارگ کریم‌خان زند، آرامگاه کریم خان و... که علاوه بر این مکان‌های تاریخی، شیراز مهد فرهنگ نیز است و آن به‌خاطر حضور دو شاعر مشهور ایرانی بنام‌های سعدی و حافظ شیرازی که آرامگاه این دو بزرگوار در شیراز قرار دارد و سالانه مسافرین زیادی را به سوی خودش می‌کشاند. شیراز در دوره‌های تاریخی گذشته جزو شهرهای تأثیرگذار و مهم ایران محسوب می‌شده به‌طوری‌که پایتخت ایران بوده و همچنین به دلیل وجود پاسارگاد و تخت جمشید در کل دنیا مشهور است.

شیراز یکی از شهرهای جذاب و پرجمعیت و زیبای استان فارسی در کشور ایران می‌باشد که مهد فرهنگ و تمدن چند هزار ساله می‌باشد و به دلیل جاذبه‌های تاریخی، طبیعی، فرهنگی، مذهبی از دیرباز مورد توجه مسافرین و توریست‌های عزیز بوده است. امروزه گردشگران ایرانی و خارجی زیادی برای مشاهده اماکن و بناهای تاریخی رهسپار این شهر می‌شوند. شیراز آب و هوای مناسبی دارد و یکی از کلان شهرهای بسیار پیشرفته و تمیز می‌باشد و امروزه افراد زیادی خواهان سرمایه گذاری و ایجاد کسب و کارها در این شهر هستند. اگر شما قصد خرید ملک و سکونت در این شهر زیبا را دارید باید با مناطق مختلف آن آشنا شوید. ما در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین مناطق زندگی در شیراز به خوبی آشنا نماییم و پس در ادامه با آس چارتر همراه باشید.

آس چارتر ارایه دهنده ارزان ترین قیمت بلیط هواپیما تهران به شیراز میباشد.

بازدید : 6
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 زمان : 12:09

معرفی بهترین هتل های استانبول

استانبول یکی از شهرهایی است که همه چیز ان بی نظیر است از خانه های زیبایش، تا خوراکی ها و غذاهای خوشمزه اس، مهمان نوازی مردمش همه این دلیل ها باعث شده تا استانبول یک شهر توریستی و پرطرفدار باشد در این مقاله از اس چارتر قصد داریم تا هتل های استانبول را به شما معرفی کنیم تا اگر قصد داشتید به این شهر دوست داشتنی سفر کنید با هتل ها اشنا باشید همچنین شما می توانید برای سفر به استانبول بلیط چارتری تهران استانبول را بگیرید و سفر کنید در ادامه با ما همراه باشید.

هتل بومونتی استانبول هیلتون

این هتل 5 ستاره است و یکی از بزرگ ترین زیر گروه های مجموعه هتل های هیلتون در استانبول می باشد و در منطقه شیشلی که تجاری ترین منطقه استانبول است واقع شده است این هتل بیشتر برای کسانی مناسب است که قصد دارند سفر تجاری داشته باشند همچنین دسترسی خوبی به ایستگاه های اتوبوس و بیمارستان دارد و غذاهای ان فوق العاده است و از امکانات ان می توانیم به استخر روباز، جکوزی، اشاره کنیم.

آدرس: استانبول، Silahsor Cad. No: 42 Bomonti-Sisli, Sisli, 34381 Istanbul, Turkey

هتل رادیسون بلو شیشلی

این هتل 5 ستاره در شهر استانبول می باشد که دسترسی بسیار خوبی به فروشگاه های معتبر که برند جهانی در صنعت مد و پوشاک دارند دارد هتل رادیسون بلو در سال 5 فوریه 2014 مورد بهره برداری قرار گرفت و با امکانات خوبی که داشت توانست بین دیگر هتل ها محبوبیت خاصی پیدا کند لابی این هتل امکاناتی چون مبلمان و سیستم تهویه مطبوع ، تلویزیون صفحه تخت هوشمند دارد همچنین در بخش اتاق ها تخت های (اکسترا) وجود دارد که از نظر ابعاد کمی وسیع تر از استاندارد معمولی است و در تمام اتاق ها امکاناتی چون سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، حمام اختصاصی همراه با دوش و وان، سرویس بهداشتی فرنگی، یخچال به همراه مینی بار، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای دارد و از لحاظ رستوران و کافی شاپ فوق العاده است.

استانبول، 19 Mayis Cad. No: 2, Sisli, 34360 Istanbul, Turkey

هتل تایتانیک سیتی تکسیم

این هتل 4 ستاره ظاهر بسیارشیکی دارد و موقعیت خیلی خوبی به وسایل حمل و نقل عمومی دارد امکانات این هتل بسیار عالی است از سری امکاناتی که این هتل دارد می توانیم به مرکز ورزشی بزرگ، آبگرم و مرکز سلامت، سالن اسپا، سونا، جکوزی، حمام ترکی، اتاق های خانوادگی، بار، رستوران، کافی شاپ، استخر بزرگ، استخر کودکان حمام برنزه، ماساژ، اتاق چمدان، سرگرمی های دیجیتالی، اتاق های مختص بازی کودکان و نگهداری آنان، اینترنت رایگان، پارکینگ، مرکز تناسب اندام، صرافی اشاره کنیم و از خدمات بسیار خوبش می توانیم به شاتل فرودگاه، نظافت روزانه، روم سرویس، خدمات دربان، مینی بار رایگان، پذیرش 24 ساعته، خدمات ویژه معلولین، میز گردشگری جهت گشت شهری و تفریحات، سرویس دهی 24 ساعته، لاندری و اشاره کرد، رستوران، اتاق، کافی شاپ این هتل کیفیتشان فوق العاده می باشد، اس چارتر این امکان را به شما می دهد تا بتوانید در کمتر از سه دقیقه بلیط ارزان هواپیما ارومیه استانبول خود را تهیه کنید.

بازدید : 4
سه شنبه 11 ارديبهشت 1403 زمان : 13:42

ورزشگاه های تهران

تهران یکی از پرجمعیت ترین شهرها وپایتخت ایران می باشد، تهران با داشتن جاذبه های مدرن گردشگری در کنار جاذبه های تاریخی و قدیمی بسیار جذاب و دیدنی می باشد، روزانه تهران میزبان هزاران مسافر از خارج و داخل ایران است، در مقاله های قبل آس چارتر در مورد جاذبه های گردشگری طبیعی و تاریخی برایتان مطالبی را معرفی کرد در این مقاله با موضوعی متفاوت تر همراه شما هستیم،

تهران شهری لاکچری که بخاطر داشتن امکانات رفاهی زیاد مسافران و گردشگران زیادی را به خود جلب کرده است، از جمله این امکانات می توان به ورزشگاه های تهران اشاره کرد که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین زمان و کمترین هزینه بتوانید بلیط پرواز مشهد تهران خود را از این سامانه تهیه نمایید.

ورزشگاه آزادی

یکی از بزرگترین و معروف ترین ورزشگاه ها در ایران ورزشگاه آزادی تهران می باشد، مجموعه‌ ورزشی آزادی در سال 1353 با استانداردهای بین‌المللی و در زمینی به مساحت ۴۶۰ هکتار در غرب تهران توسط عبدالعزیز فرمانفرمائیان ساخته شد. این مجموعه‌ ورزشی بزرگ، دارای بخش های مختلفی از جمله استادیوم یکصد هزار نفری فوتبال، استادیوم دوچرخه‌سواری، پیست‌های اتومبیل‌ رانی، موتورسواری و کارتینگ، زمین‌های تنیس، سالن والیبال و بسکتبال، ساختمان های فدراسیون کنگ فو و تیراندازی، استخر، ساختمان انجمن ورزش های هوایی، برج قایقرانی، مجتمع پنج سالن، کمپ تیم های فوتبال ودریاچه برای قایقرانی و اسکی روی آب، تالار ۱۲ هزار نفری و... می باشد.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 41
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 247
  • بازدید سال : 935
  • بازدید کلی : 935
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی